فرماندار دیواندره گفت: براساس برنامه ریزی شرکت گاز کردستان، گازرسانی به ۲۱ روستای این شهرستان تا پایان سال ۹۸ انجام و ساکنان این مناطق از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرماندار دیواندره امروز در جلسه کمیته سوخت گفت : ۱۰ روستا در بخش سارال، هفت روستا در بخش مرکزی و چهار روستا در بخش کرفتو با ۹۸۳۱ خانوار امسال به شبکه گاز می‌پیوندند.

جعفر توان با اشاره به اینکه ادارات، مراکز آموزشی، تولیدی و صنعتی شهرستان باید از هم اکنون ذخیره سازی سوخت را در دستور کار قرار دهند، افزود: سال گذشته با تدابیر صورت گرفته مشکل خاصی در حوزه سوخت نداشتیم.

توان اضافه کرد: امسال نیز با اجرای طرح ذخیره سازی سوخت کشاورزان و نفت سفید روستاییان در فصل بهار و تابستان، سوخت مورد نیاز مردم تامین خواهد شد.

وی مهمترین وظیفه کمیته سوخت را سوخت رسانی به روستا‌ها بویژه کشاورزان دانست و یادآور شد: همچون سنوات گذشته باید سوخت به موقع در اختیار مردم قرار گیرد لذا همکاری تعاون روستایی، جهاد کشاورزی، شرکت نفت و بخشداری‌ها در این خصوص ضروری است.

مدیر جهاد کشاورزی دیواندره هم گفت: ۶ هزار دستگاه تراکتور در شهرستان وجود دارد که تدابیر لازم برای تامین سوخت آن‌ها اتخاذ شده است.

حمیدرضا وزیری افزود: سهمیه سوخت نفت گاز اختصاص یافته به شهرستان دیواندره ۱۳.۵ میلیون لیتر است که در سه مرحله میان تراکتورداران توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: مرحله اول توزیع سوخت میان تراکتور‌های ۶ سیلندر به مقدار یک هزار لیتر، تراکتور ۴ سیلندر ۸۰۰ لیتر و فوق سنگین سه هزار لیتر در ماه جاری است و مراحل دوم و سوم نیز در تابستان و پاییز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ع

گازرسانی به ۲۱ روستای شهرستان دیواندره در سال جاری

برچسب ها: روستاییان ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.