رئیس کمیته امداد چالوس گفت: ۱۵۶ مددجو در چالوس از خدمات عمرانی به ارزش ۴۱۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

محمد قمی رئیس کمیته امداد چالوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به ۱۵۶ مددجوی تحت حمایت در شهرستان چالوس خدمات عمرانی شامل تعمیرات و بازسازی مسکن، ساخت فضای جانبی احداث حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حصار کشی به ارزش ۴۱۰ میلیون تومان ارائه شده است.

وی افزود: در قالب تعمیرات مسکن مددجویی ۲۱۰ میلیون تومان برای ۱۱۹ واحد هزینه شد که ۳۳ واحد در منطقه محروم اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: برای خرید مسکن شهری و روستایی ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض برای ۳۷ واحد مسکونی پرداخت شد و  ۲۰ واحد مسکن مددجویی نیز  با مشارکت سپاه، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان چالوس هرکدام به مساحت ۵۰ مترمربع در جهت محرومیت‌زدایی در حال ساخت است.

قمی با بیان اینکه هزینه ساخت هر یک از این واحد‌های مسکونی را ۳۵ میلیون تومان است، افزود: ۱۸ میلیون تومان از هزینه ساخت هرکدام از این واحد‌های مسکونی از سوی کمیته امداد و بقیه از سوی سپاه کربلا، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و کمک خیران پرداخت می‌شود.

وی گفت: در سال گذشته یک قطعه زمین به ارزش ۸۰ میلیون تومان از سوی خیران  و ۲۵ میلیون تومان کمک نقدی جهت ساخت مسکن برای خانواده ایتام به کمیته امداد اهدا شد.

رئیس کمیته امداد چالوس افزود: در چالوس ۲۳۵۹ خانوار  کمک معیشت بگیر کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

پرداخت  ۴۱۰ میلیون تومان برای ۱۵۶ مددجو در چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.