رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن گفت: پنج میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان پارسال کمک معیشت به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های این نهاد پرداخت کمک معیشت به مددجویان است، گفت: پنج میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان پارسال کمک معیشت به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.
 
وی افزود: این نهاد خدمات بسیاری را به منظور رفاه و بهبود معیشت مددجویان ارائه می‌دهد که پرداخت کمک معیشت یکی از این خدمات است که هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن گفت:کمک معیشت به زنان سرپرست خانوار، سالمندان، خانواده‌های ایتام و افراد از کار افتاده پرداخت شد.
 
سیدی افزود: در شهرستان تنکابن چهار هزار و ۳۹ خانوار، کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
 
مهدی دامادی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دودانگه نیز  با بیان اینکه کلنگ ساخت یک واحد مسکونی در این منطقه  به زمین زده شد، گفت:این واحد مسکونی به مساحت ۵۰ متر مربع با کمک بلاعوض کمیته امداد و مشارکت خیران ساخته می‌شود.
 
وی به اجرای طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و گفت: در این طرح خیران در بخش‌های عمرانی، خدمات، اشتغال و تهیه لوازم خانگی مساعدت کردند.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دودانگه افزود:۱۹۱۹ نفر در دودانگه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
 
انتهای پیام/آ
 

پنج میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان پرداخت شد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.