شهردار اصفهان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ برنامه مناسبتی توسط شهرداری اصفهان در مناطق مختلف اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان گفت: خوشبختانه فضای معنوی ماه مبارک رمضان در شهر اصفهان نمود خوبی پیدا کرده و مساجد شهر طبق روال گذشته برنامه‌های ویژه خود را برگزار می‌کنند، اما در کنار آن‌ها شهرداری اصفهان علاوه بر نصب بنر‌های مناسبتی این ماه در سطح شهر، برنامه‌های خوبی برای این ایام در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه «نُه شب، نُهِ شب»، برنامه چهل‌چراغ، مسابقات «جام مولای عرشیان» ویژه آقایان و «بانوی قدسیان» ویژه بانوان از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان توسط شهرداری اصفهان آغاز شده و در حال اجرا است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ برنامه توسط شهرداری اصفهان اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌های شاد و معنوی بسیار خوبی در محل باغ غدیر اصفهان در حال برگزاری است که می‌تواند اثر بخشی خوبی داشته باشد، از این رو امیدوارم دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه تلاش کنند تا ماه رمضان امسال با شور و نشاط معنوی همراه باشد.

وی اظهارکرد: هفته گذشته جلسات کلانشهر‌ها با بانک مرکزی برگزار و گفت و گویی با فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص اتوبان‌ها و معابر شهر داشتیم که نتایج خوبی به همراه داشت.

نوروزی با ابراز خرسندی از اینکه در اردیبهشت ماه امسال گردشگران زیادی در قالب تور‌های گردشگری به شهر اصفهان سفر کرده‌اند، گفت: امیدوارم بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که فعالیت این تور‌ها تداوم داشته باشد و سفر‌ها رونق پیدا کند.

انتهای پیام/ی

 


رونق فضای گردشگری در شهر

برچسب ها: شهرداری ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار