با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی، بزرگترین شهربازی درتفرجگاه فنایی خوی احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم اکبرزاده شهردارخوی، با اشاره به دیدار و گفتگو‌های مختلف با سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار کرد: شهر خوی یکی از شهر‌هایی کم نظیری است که با تنوع زمینه‌های تاثیر گذار در رشد و توسعه شهری، پذیرای سرمایه گذاران مختلف در حوزه‌های متنوع فرهنگی، رفاهی، عمرانی، خدماتی، گردشگری و حتی صنعتی می‌تواند باشد.

وی اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های اصلی شهرداری در سال‌های اخیر تعریف پروژه‌های مختلف برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی بوده و با توجه به تسهیل سازی روند سرمایه گذاری و مشارک هچنین تنوع بخشی به خدمات ارائه شده زمینه حضور سرمایه گذران را در شهر خوی فراهم می‌سازد.

اکبرزاده افزود: با توجه به تعریف مولفه‌های موثر در جذب سرمایه گذار از سوی شهرداری، توسعه شهر خوی با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی وارد چشم اندازی تازه‌ای شده و شهر خوی امروز پذیرای مشارکت‌های بخش خصوصی برای رشد عمرانی، فرهنگی، رفاهی و گردشگری است.

وی تاکید کرد: با تلاش صورت گرفته از سوی مجموعه شهرداری و تدوین سیاست گذاری‌های لازم برای استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی در تسریع روند توسعه شهر خوی در حوزه‌های مختلف و حمایت‌های شورای اسلامی شهر، امروز شاهد رغبت روزافزون سرمایه گذاران مختلف برای اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری در شهر خوی هستیم.

وی اذعان کرد: در حال حاضر جلسات دیدار و گفتگو با سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای پروژه شهربازی در مجموعه تفرجگاه بزرگ فنایی صورت می‌گیرد.

وی در همین راستا ادامه داد:تلاش می‌کنیم تا با توافق‌های صورت گرفته در سال جاری شاهد احداث شهربازی بزرگ تفرجگاه فنایی برای استفاده شهروندان همچنین جذب مسافرین و گردشگران باشیم.

شهردار خوی تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌های سرمایه گذاری در شهر خوی اجرا می‌شوند و یکی از مهمترین پروژه‌های این شهر، پروژه سرمایه گذاری سعدیه است که در بخش‌های خدماتی، رفاهی، تجاری و درمانی با مساحتی بیش از ۶۰۰۰۰ متر مربع، شاخص‌های جدیدی در حوزه ارائه خدمات به شهروندان و افزایش مولفه‌های فرهنگی، تفریحی به شهر خوی تعریف خواهد نمود.

وی گفت: پروژه سرمایه گذاری باغ تاریخی دلگشا (داغ باغی) نیز یکی از پروژه‌هایی است که با جذب سرمایه گذار و احداث این پروژه با تنوع خدمات و ایده‌های طراحی شده در این باغ نیز شاهد ارتقای فضا‌های تفریحی، رفاهی خدماتی و گردشگری در شهر خوی خواهیم بود.

اکبرزاده افزود: تحول ایجاد شده در سیاست گذاری‌های کلان شهرداری در تعریف و تدوین پروژه‌های کلان و سوق بخشیدن به سمت و سوی رونق اجتماعی و گردشگری و افزایش زمینه‌های رشد و ارتقای فرهنگی در کنار رشد عمرانی شهر در سال‌های اخیر توانسته است در پذیرش ایده‌های نو و پروژه‌های سرمایه گذاری موثر در این رشد کلان شهری تاثیر گذار باشد.

 

انتهای پیام/ت

ارتقای صنعت گردشگری در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.