عضو شورای شهر بوکان از آغاز عملیات اجرائی احداث بازارچه در مسکن مهر و تلاش برای احداث بازارچه در مناطق دیگر این شهر خبرداد.

حسن صناعتی عضو شورای اسلامی شهر بوکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،از آغاز عملیات اجرائی احداث بازارچه در مسکن مهر این شهر خبرداد و گفت: این بازارچه در جوار پارک در دست احداث مسکن مهر قرار دارد و به وسیله سازه‌های سبک و به صورت غرفه‌ای احداث می‌شود که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی احداث بازارچه را از نیاز‌های مبرم و اساسی ساکنان مسکن مهر عنوان کرد و افزود: غرفه‌های این بازارچه، پس از اعلام فراخوان به صورت اجاره‌ای به متقاضیان واگذار می‌شود و ساکنان مسکن مهر در اولویت این واگذاری قرار دارند.

صناعتی همچنین از تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری بوکان برای احداث بازارچه در مناطق امیرآباد، شهرک فرهنگیان، اسلام آباد و جاده سد خبرداد و تاکید کرد: برای احداث بازارچه در این مناطق با مشکل نبود زمین روبرو هستیم که در این خصوص از کلیه‌ی مالکان زمین‌های دارای شرایط در این منطقه درخواست می‌کنیم که به صورت اجاره‌ای یا مشارکتی زمین خود را جهت احداث بازارچه به شهرداری واگذار نمایند.

شورای شهر بوکان یادآور شد: در سال گذشته بازارچه "دروازه قبران" با مشارکت بخش خصوصی، به وسیله شهرداری احداث و به بهره برداری رسید و نقش مهمی را در ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر در این بازار قدیمی ایفا کرد.

حسن صناعتی در پایان اظهار داشت: طرح احداث مجتمع تفریحی گردشگری در مسیر جاده سد نیز در مرحله مطالعات و برسی قرار دارد و پس از طی مراحل قانونی با مشارکت بخش خصوصی اجرا و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای  پیام / ا 

آغاز عملیات اجرائی احداث بازارچه در مسکن مهر بوکان 

برچسب ها: مسکن مهر ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.