خجسته پور گفت: نیاز است تا آموزش و پرورش با دستگاه های دیگر در حوزه های درمان و مقابله با اعتیاد همکاری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در حوزه مواد مخدر ابتدا باید با شیوه های مناسب از رصد مواد مخدر جلوگیری شود و در مرحله بعد از تقاضا جلوگیری شود و در مرحله بعد برای درمان معتادان چاره اندیشی شود .

وی با اشاره به مهم بودن وظایف آموزش و پرورش در پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان تصریح کرد: نیاز است تا آموزش و پرورش با دستگاه های دیگر در حوزه های درمان و مقابله نیز همکاری داشته باشد .

خجسته پور با تاکید بر چاره اندیشی برای اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان خاطرنشان کرد: باید برای سرگرمی کودکان در فصل تابستان و اوقات فراغت چاره اندیشی شود تا این افراد به جای جایگزینی مثل اعتیاد برای پر کردن اوقات فراغت خود نباشند .

معاون استاندار سمنان افزود: برنامه های ورزشی آموزش و پرورش در طول سال باید به صورت فرآیندی ادامه دار باشد و کلاس هایی در جهت آشنایی والدین با مواد مخدر رجهت نظارت بر رفتار فرزندان خود برگزار شود .

همتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این جلسه گفت: برنامه‌هایی که با آموزش و پرورش در سطک کشور در حال انجام است بدین منظور بوده که تا سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش ۲۵ درصدی مواد مخدر در کشور باشیم.

انتهای پیام / گ 

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار