رییس بیمارستان پاوه از پیشرفت ۹۹ درصدی بیمارستان جدید این شهر خبر داد و گفت : این آمادگی را داریم که از دو هفته دیگر در بیمارستان جدید پاوه پذیرش بیمار داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ستار سهرابی رییس بیمارستان پاوه با اشاره به شروع ساخت بیمارستان جدید پاوه از ۱۰ سال پیش، گفت : به دلیل مشکلات اعتباری و نیز نوع توپوگرافی زمین ساخت این بیمارستان طولانی شد.

وی گفت : زمینی که برای این بیمارستان انتخاب شده بود چندان مناسب نبود، اما از آنجا که در پاوه زمین مسطح کم یافت می‌شود در نتیجه این بیمارستان جدید در همان محوطه بیمارستان قدیم- کمی بالاتر- ساخته شد.

سهرابی با اشاره به پیشرفت ۹۹ درصدی این پروژه گفت: ساخت بیمارستان با اداره کل راه و شهرسازی است و هنوز بطور کامل تحویل ما نشده است و تنها بصورت موقت تحویل گرفته ایم تا کار تجهیز آن را انجام دهیم.

رییس بیمارستان پاوه یادآور شد: کار‌های جاده دسترسی بیمارستان هنوز باقی مانده که باید انجام شود.

وی از خرید ۱۵ میلیارد تومان تجهیزات برای این بیمارستان خبر داد وافزود: خوشبختانه خرید تجهیزات سال گذشته انجام شد که موجب شد قیمت تمام شده کم باشد.

سهرابی با بیان اینکه مصوب بیمارستان ۶۴ تختخوابی است، اما امکان استقرار ۱۰۵ تخت بیمارستانی در آن وجود دارد، افزود: جهت استفاده بهینه با کسب مجوز ۹۶ تخت در این بیمارستان پنج طبقه مستقر شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح این بیمارستان منوط به تحویل کامل آن از اداره کل راه و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: بحث تاییدیه‌های شهرداری، آتشنشانی و مقداری کار‌های جزیی باقی مانده که به زودی انجام خواهد شد.

سهرابی تصریح کرد: با توجه به تجهیز بیمارستان، این آمادگی را داریم که تا دو هفته دیگر در این بیمارستان بیمار پذیرش کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان قدیمی ۶۴ تخت خوابه شهر پاوه بیش از ۴۰ سال عمر دارد، گفت: این بیمارستان بازسازی و ترمیم شده و قرار است فعلا در کنار بیمارستان جدید به کار خود ادامه دهد.

سهرابی افزود: بیمارستان جدید پاوه قرار است بیمارستان جایگزین باشد، اما فعلا از ظرفیت بیمارستان قدیمی شهر هم استفاده می‌شود.

رییس بیمارستان پاوه با اشاره به وجود تمامی تخصص‌های اصلی در این شهرستان گفت: تخصص‌های دیگری هم نیاز است که امیدواریم با افتتاح بیمارستان جدید بتوانیم تخصص‌های بیشتری در شهرستان داشته باشیم.

وی یادآور شد: بیمارستان پاوه در کنار خدمات رسانی به مردم پاوه، بیمارانی از سایر شهرستان‌های جوانرود و روانسر را نیز پذیرش می‌کند .

انتهای پیام/د

 انجام پذیرش بیمار در بیمارستان جدید پاوه

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.