فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: محموله بزرگ هزار و ۵۰۰ کیلوگرمی مرفین در جاده سبزوار با هلاکت یک قاچاقچی کشف و توقیف شد.

پاتک مسلحانه مأموران انتظامی به قاچاقچیان مرفینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار محمد کاظم تقوی صبح شنبه در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت : پس از اطلاع از حمل محموله سنگین مرفین از جنوب به مقصد شمال کشور تیمی از مأموران مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی سبزوار و اکیپ‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان مأمور رسیدگی به موضوع شدند.

وی تصریح کرد: پس از رد زنی محموله ساعت ۲۲:۳۹ جمعه شب پلیس در مسیر جاده روداب به سبزوار سه خودرو حامل محموله مواد افیونی و راه پاکن را در دامنه کمین خود به محاصره در آورد و سوداگران مرگ که قصد مقاومت و فرار از صحنه داشتند با پاتک مسلحانه مأموران انتظامی زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در این عملیات سه دستگاه خودروی نیسان وانت، یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به عنوان راه پاک کن محموله مواد افیونی بود را توقیف و با دستگیری  پنج قاچاقچی و هزار و ۵۵۰ کیلو گرم مرفین کشف شد.

تقوی افزود: دو تن از این سوداگران مرگ به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بودند به یکی از مراکز درمانی مشهد انتقال یافته و یکی از آنان که جوانی ۳۱ ساله بود جان خود را از دست داد.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

توقیف محموله هزار و۵۰۰کیلوگرمی مرفین در جاده سبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.