فرمانده انتظامی بردسکن گفت:قاچاقچیان مواد مخدر ۳ نفر بودند یک نفر آن‌ها دستگیر شد و دو نفر دیگر از صحنه متواری شدند .

قاچاقچی فراری در کمین پلیسبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی بردسکن گفت: ماموران ایستگاه بازرسی درونه این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور طبس به بردسکن به یک دستگاه سواری ام وی ام که از محور‌های فرعی در حال تردد بود مشکوک شدند.
 
وی تصریح کرد: به منظور بررسی بیشتر ماموران وارد عمل شدند و راننده خودرو به محض مشاهده ماموران بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت بیشتری اقدام به فرار کرد.
 
  فرمانده انتظامی بردسکن گفت: ماموران با اجرای طرح مهار و استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی راننده خودرو مجبور به توقف شد.
 
نظافتی افزود: قاچاقچیان که ۳ نفر بودند یک نفر آن‌ها دستگیر شد و دو نفر دیگر با استفاده از تاریکی شب از صحنه متواری شدند که ماموران به دنبال دستگیری دو هم دست این قاچاقچی هستند.
 
وی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودرو مقدار ۳۴ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای دربدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: قاچاقچیان این مقدار مواد را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به نیشابور داشتند که با تیزبینی و هوشیاری ماموران شناسایی و دستگیر شدند.
 
به گفته وی دراین رابطه پرونده‌ای تشکیل و تا دستگیری دو هم دستش تاحصول نتیجه توسط پلیس ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار