رئیس سازمان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: هدف از برگزاری اردو در هانوفر کسب آمادگی بیشتر ملی پوشان این رشته ورزشی است.

رسولی :هدف از اردوی هانوفر کسب آمادگی بیشتر ،برای ملی پوشان تیراندازی استناصر رسولی رئیس سازمان تیم‌های ملی تیراندازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی تیراندازی ایران در ۲ بخش بانوان و آقایان از هفته آینده به مدت یک هفته در کشور آلمان و شهر هانوفر اردو خواهد زد تا ملی پوشان در این رشته ورزشی با آمادگی کامل به مسابقات جهانی مونیخ اعزام شوند.

وی همچنین در خصوص شرایط تمرینی ملی پوشان در اردوی داخلی که در تهران برگزار می‌شود گفت: امکانات موجود در اردو در حد خوب و مطلوبی است و ملی پوشان هم به جز مشکل تامین فشنگ مشکل دیگری ندارند که امیدوارم این مشکل هم به زودی حل شود. علت اصلی تشکیل اردوی آماده سازی در شهر هانوفر تمرین با فشنگ‌های مرغوب و افزایش سطح آمادگی ملی پوشان است.

رسولی در ادامه در خصوص برپایی اردو‌های آماده سازی تیم‌های پایه نیز افزود: همه چیز مطابق برنامه است و تیم‌های پایه تیراندازی برای کسب آمادگی بیشتر به همراه تیم‌های بزرگسال تمرین می‌کنند، اما هدف اصلی و اولویت فدراسیون در حال حاضر تمرکز روی تیم‌ها بزرگسال است و فدراسیون به دنبال کسب سهمیه المپیک است.

رئیس سازمان تیم‌های ملی در خصوص مرحله دوم برنامه ریزی فدراسیون برای کسب مدال در این مسابقات اظهار کرد: برای کسب مدال در مسابقات ۲۰۲۰ توکیو امیدوار هستیم، اما در حال حاضر برنامه اصلی فدراسیون کسب سهمیه است و برای رسیدن به این مهم در هر ۲ بخش بانوان و آقایان امید زیادی داریم و در آینده نزدیک بر تعداد سهمیه‌های کسب شده خواهیم افزود.


بیشتر بخوانید:

احتمال اعزام تیم ملی تیراندازی به هانوفر

ملک‌محمدی: منتظر خبر‌های خوش از مسابقات جهانی تیراندازی مونیخ باشید

تیر تیراندازان به هدف نخورد / بازگشت کاروان اعزامی از چین تنها با یک سهمیه


انتهای پیام/

اظهارات ناصر رسولی در خصوص اردوی تیم ملی تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار