دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: در تلاشیم تیم ملی تیراندازی را قبل از مسابقات جهانی مونیخ به شهر هانوفر اعزام کنیم، اما این تصمیم قطعی نیست.

رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در تلاش هستیم قبل از مسابقات جهانی ملی پوشان تیم تیراندازی را به یک اردو‌ی تدارکاتی در شهر هانوفر اعزام کنیم تا آن‌ها با شرایط بهتری به تمرینات خود ادامه دهند و از امکانات موجود در کشور آلمان بهره ببرند.

او همچنین ادامه داد: به طور قطعی نمی‌توان گفت که ملی پوشان به اردوی هانوفر اعزام می‌شوند، زیرا این احتمال وجود دارد که مشکلاتی در تهیه روادید آن‌ها به وجود بیاید، اما در صورت اعزام نشدن به شهر هانوفر ملی پوشان در اردوی امادگی خود در تهران به رکورد گیری‌های خود ادامه می‌دهند.

ملک محمدی همچنین در خصوص مسابقات جهانی مونیخ که در کشور آلمان برگزار می‌شود گفت: این مسابقات از جمله مسابقات مهم در جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود.

ملی پو شان تیراندازی کشورمان در حال حاضر در اردوی تدارکاتی برای حضور در مسابقات جهانی مونیخ به سر می‌برند.

به گفته مسئولان فدراسیون تیراندازی بعد از کسب نخستین سهمیه کاروان المپیک ایران توسط این فدراسیون، ورزشکاران این رشته ورزشی به دنبال کسب سهمیه‌های بیشتر در راهرسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستند.

انتهای پیام/

اظهارات ملک محمدی درباره برنامه های فدراسیون تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار