امام جمعه موقت نیشابور گفت: مراجع علمیه می‌توانند نیاز معنوی دنیای امروز را رفع کنند و حوزه‌های علمیه باید پیام حق را از طریق فضای مجازی نشر دهند.

شش سال وقت کشور در برجام گرفته شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت السلام و المسلمین جعفر سلامی امام جمعه موقت  نیشابور در نماز جمعه نیشابور گفت: مراجع علمیه می‌توانند نیاز معنوی دنیای امروز را رفع کنند و حوزه‌های علمیه پیام حق را از طریق فضای مجازی نشر دهند و مسئولیت حوزه‌ها امروز بیشتر از قبل است.
 
وی ادامه داد: ۶ سال وقت کشور در برجام گرفته شد اقدام شورای امنیت ملی کشور قابل تحسین است.

امام جمعه موقت نیشابور با اشاره به اینکه ایران دو خدمت بزرگ به اروپا کرده است و اروپا مدیون ایران است، گفت: ایران خدمتی به اروپا کرد که مبارزه با تروریست‌ها بود که اگر با این جریان‌ها در این منطقه برخورد نمی‌شد امروز اروپا در آشوب بود؛ ایران در مبارزه با مواد مخدر پیش قدم بود و در این راستا ۴ هزار شهید در این امر تقدیم کرده است تا این مواد مخدر وارد اروپا نشود.

سلامی افزود: اروپا در طول یک سال تضمین عملی به ایران نداد و شورای امنیت ملی کشور تصمیمی در این زمینه گرفت که اقدام بسیار شایسته است.

وی با اشاره به تعهدات ایران به توافق هسته‌ای، تصریح کرد: تعهد ما این بود ۳۰ کیلو اورانیم را در کشور نگهداری کنیم و مابقی را به فروش برسانیم و ۱۳۰ تن آب سنگین اراک را نگه داریم و مابقی را به فروش برسانیم و اگر به مهلت ۶۰ روزه جواب مثبت ندادند ما غنی سازی بیشتری خواهیم کرد.

امام جمعه موقت نیشابور گفت: اروپا کاری برای مدرن سازی آب اراک نکرد و جمهوری اسلامی از این پس خود موظف است تا این آب سنگین اراک را مدرن سازی کند.
 
انتهای پیام//س.ح
 

اروپا مدیون ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.