رئیس بنیاد مسکن بانه گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی استان و اعتبارات ملی ۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل زیر ساخت‌های عمرانی روستا‌های این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس بنیاد مسکن بانه گفت : این اعتبار‌ها برای تکمیل زیرساخت‌های روستایی شامل تکمیل پروژه آسفالت معابر روستایی، تکمیل پروژه‌های روستایی، تکمیل پروژه بوم گردی روستای پیاوین و مطالعه بازنگری طرح‌های هادی روستایی اختصاص یافت.

بختیار خدری گفت:از این میزان اعتبارات ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به پروژه بوم گردی روستای پیاوین اختصاص یافته که در چند مرحله شامل سنگ فرش معابر و نمای ساختمان‌ها به شیوه سنتی اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن بانه به دیگر اعتبارات اختصاص یافته به روستا‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: ۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان نیز به تکمیل آسفالت معابر ۱۱ روستای شهرستان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: ۹ میلیارد ریال نیز به تکمیل طرح‌های روستا‌های مامال، ترخان آباد، قاضی برد، رشید قلعه، ولی آباد و ننور اختصاص یافته و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز به مطالعه بازنگری طرح‌های هادی برخی روستا‌ها اختصاص یافت.

خدری گفت: در سال گذشته هشت هزار و ۱۶۰ جلد سند روستایی صادر شده و امسال نیز در این بخش تعداد زیادی متقاضی ثبت نام کردند و این پروسه همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به خسارت زلزله سال ۹۶ اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۹۷ برای تعمیر و بازسازی واحد‌های آسیب دیده ناشی از زلزله ۶۹ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در قالب ۴۱۳ فقره تسهیلات و ۶ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

۲۵ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های بانه اختصاص یافت

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.