رشد ۴۵ درصدی صادرات استان سمنان در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل/۱۰۳ درصد از تعهدات شغلی استان سمنان محقق شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان اینکه یکی از ضعف‌های امروز کشور عدم واکنش سریع در مقابل تحولات اقتصادی است گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به شعار سال و وضعیت جنگ اقتصادی امروز کشور بیشتر توجه کنند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۰۳ درصد از تعهدات شغلی استان محقق شده و برای آن‌ها فرصت شغلی فراهم شده و به منظور ارتقا معیشت روستایی و توانمند سازی روستائیان نیز ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه‌های مختلف مصوب شده است.

عسگری با بیان اینکه در خصوص مشاغل خانگی بانوان نیز ۱۱ میلیارد تومان در سال گذشته مصوب شد که ۸۶ درصد آن جذب استان شده است.

وی افزود: از مرداد ماه سال گذشته تا کنون علی رغم افزایش قیمت‌ها در استان، اما روند تورم نسبت به کشور در استان سمنان کاهشی و کند‌تر بوده است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰۵ میلیارد دلار مجموع صادرات استان بوده است افزود: در ۴۵ روز سال جاری صادرات استان ۴۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

انتهای پیام / گ

 صادرات استان سمنان ۴۵ درصد رشد داشت

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.