رئیس اتاق بازرگانی سمنان گفت: در سال ۹۷ بیش از ۴۰ مصوبه استانی و کشوری این جلسات داشت که مصوبات استانی بیش از ۹۰ درصد و مصوبات کشوری بیش از ۵۰ درصد اجرایی شد .

اجرایی بیش از ۴۰ مصوبه استانی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنانجمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در راستای مصوبات جلسه‌ی گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال ۹۷ گفت: در سال ۹۷ بیش از ۴۰ مصوبه استانی و کشوری این جلسات داشت که مصوبات استانی بیش از ۹۰ درصد و مصوبات کشوری بیش از ۵۰ درصد اجرایی شد .

وی افزود : تعدادی از این مصوبات در خصوص اصلاح قانون‌ها و آیین نامه‌ها و در بعضی موارد در خصوص عدم اجرای قانون بود که موارد اصلاح شد .

جمعه‌ای تصریح کرد : شاخص‌ترین کار در سال ۹۷ مربوط به تامین اجتماعی بود که باتوجه به قانون تامین اجتماعی باید بعد از ۶ ماه لیستی که بنگاه‌های اقتصادی می‌دهند را رسیدگی کند که در بعضی موارد به پرونده‌های ۱۰ ساله رسیدگی میشد که رسیدگی به این موضوع ابتدا در استان و سپس در کشور انجام شد و مقرر شد تا تامین اجتماعی بیش از ۱ سال پرونده‌ها را رسیدگی نکند، مگر در صورتی که شاکی خصصی در این پرونده‌ها وجود داشته باشد .

وی افزود : از موضوعات دیگر مباحث قانون سختی کار بود که هنوز در حال پیگیری است و موضوعات قانون‌هایی که قابلیت اجرا نداشتند بود که به مجلس ارجاع داده شد.

 

برچسب ها: اتاق بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.