مربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: بازی سختی مقابل سپاهان داریم و در این دیدار محکوم به برد هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی مربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو، در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: گل‌محمدی زیر سرم بود و به من دستور داد که به کنفرانس خبری بیایم. فردا (شنبه) بازی بسیار سختی با تیم فوتبال سپاهان داریم. سپاهان تیم با شخصیت و قابل احترامی است، که با بودن قلعه نویی سنگینی این بازی بیشتر می‌شود.

او دامه داد: سپاهان جایگاه خوبی در جدول دارد و از مهره‌های خوبی نیز بهره‌مند است. ما هم تیم خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. شرایط جدول جوری شده که به برد محکوم هستیم و فردا هر تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد، از این بازی بهترین استفاده را خواهد برد. می‌دانیم که از بازی فردا چه چیزی می‌خواهیم و به هیچ وجه اجازه ریسک در بازی فردا نداریم.

وی درباره نقش هواداران تیم پدیده شهر خودرو تاکید کرد: فرق ما با سپاهان در بازی فردا پشتوانه ۲۰ هزار نفری هواداران است. هوادارانی که امسال برای ما سنگ تمام گذاشتند و دیدید که در بازی قبل بیش از هزار کیلومتر را آمدند به تهران که دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. بازی فردا فینال‌تر از هر فینالی است.

الهامی در پاسخ به سوالی درباره بخشش سیاوش یزدانی بازیکن تیم سپاهان قبل از بازی فردای تیمش با اصفهانی‌ها گفت:من نمی‌توانم درباره این سوال جواب دهم چرا که ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم، ولی‌ای کاش فدراسیون اجازه فکر کردن به این شائبه‌ها را نمی‌داد. اما این موضوع برای ما هیچ تفاوتی ندارد.

او در خصوص این که گفته می‌شود در بازی فردا هوادارن پرسپولیس هم از پدیده شهر خودرو مقابل سپاهان حمایت می‌کنند گفت: بی حاشیه‌ترین هواداران را تیم ما داشته است و طرفداران ما به معنی واقعی هوادار بودند. هواداران در جایگاه فعلی ما سهیم هستند، اما فردا برای خودمان بازی می‌کنیم و ۳ امتیاز بازی فردا را می‌خواهیم.


بیشتر بخوانید:

چرخابی: هیچ وقت در ایران تیمی مثل پدیده ندیدم / برگی زر: سپاهان برای مساوی به مشهد می‌آید

جنگ دروازه بان‌های ملی پوش در لیگ/ آقای کلین شیت کیست؟

ارتش سرخ آماده فتح لیگ هجدهم/ سربازان ژنرال در تعقیب پرسپولیس/ رویاپردازی فرهاد برای لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اظهارات الهامی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار