رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه، از کسب ۲ مدال نقره و برنز توسط ورزشکار کرمانشاهی در اولین مرحله لیگ پیست دوچرخه سواری دختران کشور خبر داد.

درخشش بانوی کرمانشاهی در لیگ دوچرخه سواری کشوربه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جلال عزیزی  رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه  آریانا، ولی نژاد در بخش جوانان و در ماده اسکرچ توانست با عبور از خط پایان عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کند.

وی ادامه داد: در این ماده همچنین پارمیدا نیک فر از خراسان رضوی و یکتا غلامرضایی از تیم آسمان آبی نیز به ترتیب مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

عزیزی بیان  کرد: در ماده دور امتیازی نیز آریانا، ولی نژاد ورزشکار کرمانشاهی توانست پس از ورزشکارانی از خراسان رضوی و کرمان مدال برنز را بر گردن بیاویزد.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه اظهار کرد: اولین مرحله لیگ پیست دوچرخه سواری بانوان کشور در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور ۳۷ ورزشکار در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد مسابقات بخش آقایان نیز روز‌های ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت در تهران برگزار و تیم منتخب استان کرمانشاه نیز در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری اولین مرحله لیگ پیست دوچرخه سواری بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.