نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: حرمت‌شکنی در ماه رمضان با جدیت رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه  اظهار داشت: پرخاشگری و بی ادبی نباید در میام مسئولان و مردم نهادینه شود. این موضوع بدی است که مشکل میان چند نفر به کل کشور کشانده شود و بی ادبی مسئولان همه‌گیر شود.

وی، افزود: اصحاب رسانه در فضای مجازی به موضوع دامن نزنند و فضا را کنترل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: امروز در جریان جنگ با دشمن هستیم و نباید چنین موضوعاتی را بزرگنمایی کنیم.

وی، ادامه داد: همه باهم باید نسبت به حل مشکلات تلاش کنیم نه بنزین پاشی و افزایش اختلافات میان مسئولان.

حجت‌الاسلام قریشی، در بخش دیگری از سخنان تود، با اشاره به ماه رمضان و الزامات این ماه، گفت: موضوع جمع‌خوانی قرآن در ماه رمضان دارای اهمیت بسیاری است که باید توجه ویژه شود.

وی، بیان داشت: برخی مسائل موجب توهین به روزه داران است که از آن جمله موضوع پخت نان در ساعات اولیه صبح است و رسیدگی به این وضعیت باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه، گفت: مدیران آموزش و پرورش نسبت به روزه‌خواری در مدارس دقت کنند و دانش آموزانی که به سن تکلیف نرسیده‌اند از خوردن در ملا عام و در میان سایر دانش آموزان تا حد امکان منع شوند. این موضوع با تعببه محیطی ویژه این دانش‌آموزان قابل حل است.

وی، همچنین با اشاره به تحریم‌های آمریکا و اتفاقات اخیر، تاکید کرد: نصرت الهی نزدیک است و با ایستادگی در برابر تحریم‌ها شاهد پیروزی امت اسلام خواهیم بود.

حجت‌الاسلام قریشی، در پایان ابراز داشت: آمریکا و هم‌پیمانانش در ۴۰ سال انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای سرکوب مردم ایران دریغ نکرده‌اند و این بار نیز مثل گذشته شکست خواهند خورد.

 

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.