سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: برای مقابله با احتکار کالا‌های اساسی باید سازمان تعزیرات حکومتی ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

پیشنهاد سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس برای مقابله با احتکار کالا‌های اساسیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید با محتکران کالا‌های اساسی برخورد جدی داشته باشد، گفت: در شرایط فعلی اقتصادی اگر فردی کالایی را احتکار کرد باید با وی برخورد جدی شود.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت دادگستری در زمینه جلوگیری از احتکار کالا‌های اساسی باید ورود فعالانه‌ای داشته باشند، ادامه داد: در همین زمینه لازم است کلاس‌های برای روسای تمام سازمان‌های تعزیراتی استان‌ها برگزار شود و آن‌ها را از انفعال و آرامش خارج کنند.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس با اعلام اینکه تاکنون تذکراتی از سوی مجلس به سازمان تعزیرات حکومتی در زمینه مقابله با احتکار و گران فروشی داده شده است، افزود:جلساتی نیز در این زمینه در روز‌های آینده با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی آقای انصاری خواهیم داشت.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اضافه کرد:قطعاً مجلس از سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت دادگستری خواهد خواست تا جلوی برخی نابسامانی‌ها در بازار کلا‌های اساسی گرفته شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
کره کوپنی - چای کوپنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
شکر و قند و روغن کوپنی توزیع شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
آرد کوپنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید با محتکران به صورت جدی و اساسی برخورد بشه مردم تو سختی هستن