مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: خاموشی برق کاشان منوط به نداشتن افزایش بار مصرف است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید علاقمندان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان دیروز در حاشیه بازدید میدانی، بررسی و برطرف کردن مشکلات تامین و توزیع برق منطقه کاشان در گفتگو با خبرنگاران بدون اشاره به سقف تعیین شده، گفت: برای ۲۴ شهرستان استان اصفهان سقف تعیین شده که معادل سال گذشته است و اگر شهرستانی از میزان سقف تعیین شده بیشتر برق مصرف کند، دیسپاشینگ تهران به صورت مستقیم میزان افزایش بار را به همان شهرستان برمی گرداند.

وی افزود: اگر افزایش مصرف برق صورت نگیرد و به اندازه سال گذشته مصرف شود با توجه به بارندگی‌های امسال و کاهش نسبی دما، تابستان را در این منطقه بدون خاموشی تابستان پشت سر خواهیم گذاشت به شرط آنکه افزایش باری وجود نداشته باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان یادآور شد: با توجه به افزایش یک درجه‌ای تعرفه گرمسیری منطقه کاشان، این مهم از بعد اقتصادی به مردم منطقه کمک می‌کند، اما اعمال تعرفه با قولی همراه است که افزایش مصرف در کاشان نداشته باشیم.

وی شمار مشترکان شهرستان کاشان را حدود ۱۹۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: کاشان پس از اصفهان، دارای بیشترین مشترک برق استان اصفهان است.

علاقمندان، تصریح کرد: پیک بخش توزیع شهرستان کاشان حدود ۲۶۵ مگاوات است که از این لحاظ نیز دومین شهرستان در مجموع ۲۴ شهرستان استان اصفهان است.

به گفته وی، شهرستان کاشان دارای ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه پست توزیع برق با ۶۷ فیلر ۲۰ کیلو ولت و ۶۷ فیلر فشار متوسط با طول یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف آن نیز حدود ۲ هزار کیلومتر است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان همچنین گفت: در شهرستان کاشان حدود ۷۰ هزار پایه روشنایی وجود دارد که از این لحاظ ۱۶ درصد از پایه‌های روشنایی این استان را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: در استان اصفهان ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک برق وجود دارد که ۲۴ هزار آن مشترک صنعتی و بقیه را مشترکان معمولی تشکیلی می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز در این نشست با توجه به توانمندی‌های این منطقه ارتقا مدیریت امور برق کاشان را خواستار شد و گفت: شرکت توزیع برق شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز به صورت مستقل اداره شوند.

سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به وجود منطقه ویژه اقتصادی در نزدیکی شهر مشکات و همچنین استقرار شهرک صنعتی سوم شهرستان کاشان، افزود: پست‌های برق این منطقه نیاز به تقویت دارند.

وی همچنین با توجه به افزایش مصرف برق در شهرستان کاشان، بهینه سازی ترانس‌های برق در این شهرستان را خواستار شد و بیان کرد: در روشنایی معابر نیز به خصوص در مسکن مهر مشکل وجود دارد.

کاشان ۱۸۴ هزار و ۲۴۲ مشترک برق دارد که از این شمار ۱۵۱ هزار و ۱۳۲ خانگی، ۲۲ هزار و ۸۸۸ تجاری، ۶ هزار و ۵۵۰ عمومی، ۲ هزار و ۹۵ صنعتی و یک هزار و ۵۵۷ مشترک بخش کشاورزی هستند.

انتهای پیام/م

 

شمار مشترکان برق شهرستان کاشان را حدود ۱۹۰ هزار نفراست

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار