سرانجام پس از هزار روز پیگیری، کاهش تعرفه برق منطقه کاشان و آران و بیدگل محقق شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگاران گف: کاهش نرخ محاسبه برق در این منطقه با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، با تصویب هیات دولت داده شد.

وی تصریح کرد: با توجه به گرمای شدید کاشان در فصل تابستان با تصویب هیات دولت در هفته گذشته، تعرفه برق این منطقه به مدت سالانه چهار ماه از ۴ گرمسیری به ۳ تغییر کرد.

به گفته وی، بر این اساس تعرفه برق شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از ماه‌های خرداد تا شهریور بر اساس جدول گرمسیری ۳ محاسبه خواهد شد که این امر هزینه برق مردم را نزدیک به یک چهارم کاهش خواهد داد.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس افزود: شدت گرمای تابستان در منطقه کاشان به حدی است که مردم مجبور می‌شوند در شبانه روز به طور مستمر از کولر‌های آبی استفاده کنند که موجب بالا رفتن مصرف برق می‌شود.

شایان ذکر است: بر اساس قیمت تعرفه برق در سال ۱۳۹۷ در ماه‌های گرم سال در منطقه ۴ گرمسیری مصرف انرژی تا ۱۰۰ کیلووات ساعت در ماه ۳۹۳ ریال، ولی در منطقه ۳ گرمسیری تا مصرف ۱۰۰۰ کیلووات ساعت ۴۰۸ ریال محاسبه می‌شود و به همین شکل بصورت پلکانی ادامه دارد. 

 
انتهای پیام/م
 

کاهش تعرفه برق منطقه کاشان و آران و بیدگل با تصویب هیات دولت

برچسب ها: نمایندگان مجلس ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار