مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸۰ میلیون تومان بصورت نقد و تعهد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان در جشن گلریزان شهرستان مرزی هیرمند جمع آوری شد.

۱۸۰ میلیون تومان در جشن گلریزان هیرمند جمع آوری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در سومین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خیران و معتمدان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ۷۷ زندانی جرایم غیر عمد این استان با بدهی ۹۵ میلیارد و ۷۵۱ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۲۵۱ ریال چشم انتظار کمک‌های خیران نیک اندیش برای بازگشت به آغوش خانواده هایشان هستند.

وی گفت: جشن گلریزان به منظور کمک به این زندانیان جرائم غیر عمد هرساله در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شود و خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا در این ماه عزیز دست عزیزانی را بگیریم که نیازمندان واقعی جامعه هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: باید این موضوع را در نظر گرفت زمانی که یک فرد از خانواده زندانی می‌شود تمام افراد آن خانواده گرفتار می‌شوند و ناهنجاری در جامعه بوجود می‌آید به همین دلیل باید به این خانواده‌های گرفتار و دارای مصیبت کمک کرد تا از برکات و خیرات ماه پر خیر و برکت رمضان به شایستگی و به نحو احسن بهره‌مند شویم.

فرماندار شهرستان هیرمند نیز در این مراسم بیان کرد: جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد چندین سال است که طبق سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شود و خیرین نیک اندیش این شهرستان نیز با افتخار از این گلریزان استقبال می‌کنند.

محمد علی پیری گفت: نقش آفرینی خیرین در این ماه نشان داده می‌شود و سال‌های متمادی است که مردم شهرستان هیرمند در این جشن‌ها حضور دارند و با همین شرکت شور و زیبایی خاصی به فضای جلسه می‌دهند و اثر خودش را در زندگی آنان به لطف خداوند متعال خواهد گذاشت.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه افراد جامعه توجه دارد و این توجه در زوایای مختلف اجرا می‌شود که یکی از آن‌ها همین برگزاری جشن‌های گلریزان است و مورد توجه تمامی مسئولان کشور از جمله مقام معظم رهبری است که در این امر خداپسندانه نقش آفرینی می‌کنند.

فرماندار هیرمند اظهار داشت: این جشن‌ها در سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان توسط ستاد دیه با همکاری خیرین جهت جلوگیری از هرگونه آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان جرایم غیرعمد در جامعه برگزار می‌شود که حتما برکات بسیاری برای کسانی که ایفای نقش کرده اند دارد.

انتهای پیام/ع

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار