معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های شهر گودین شهرستان کنگاور در بخش‌های مختلف گفت: این شهر به دلیل ظرفیت‌های لازم در زمینه تولید مبل می‌تواند به یکی از مراکز این تولیدات تبدیل شود.

گودین می تواند قطب‌ تولید مبل شودبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر گودین، ظرفیت‌های این شهر را در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، محصولات گلخانه‌ای و تولید مبل مطلوب ارزیابی کرد.

او گفت: با توجه به نزدیکی این شهر به ملایر و تویسرکان به عنوان ۲ قطب مهم تولید مبلمان و اینکه تعدادی از نیرو‌های ماهر این شهر نیز در دیگر شهر‌ها در کارگاه‌های تولید مبل فعالیت دارند بنابراین می‌توان زمینه‌ای ایجاد کرد که این شهر نیز به یکی از قطب‌های تولید مبل و وسایل جنبی آن تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: ما توان ایجاد یک شهرک صنعتی برای کارگاه‌های کوچک را داریم و حمایت‌های لازم را هم انجام خواهیم داد.

حاتمی، گودین را مستعد کشت گلخانه‌ای دانست و اظهار داشت: وجود آب فراوان و زمین‌های مستعد گودین را مستعد هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی کرده و ما در خصوص حمایت از طرح‌های اشتغالزا در بخش کشاورزی و گلخانه‌ای تسهیلات ارزان قیمت اختصاص داده‌ایم.

انتهای  پیام/ز

 

گودین  مستعد کشت گلخانه‌ای است 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.