رئیس‌جمهور آمریکا ضمن ادعای اینکه وزیر خارجه پیشین این کشور با مقامات ایران در ارتباط است، اعلام کرد دوست دارد ایرانی‌ها (فقط) به او زنگ بزنند.

ترامپ: دوست دارم ایرانی‌ها با من تماس بگیرندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه با ادعای اینکه جان کِری، وزیر خارجه سابق این کشور با مقامات ایرانی در تماس است، اعلام کرد دوست دارد مقامات ایرانی با او تماس بگیرند «تا درباره یک توافق منصفانه!» با آنها مذاکره کند.

دونالد ترامپ با بیان اینکه جان کِری به ایرانی‌ها گفته با وی تماس نگیرند مدعی شد وزیر خارجه سابق این کشور با مقامات ایرانی بارها ملاقات کرده و این نقض «قانون لوگان» است و کری باید محاکمه شود.

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی از لزوم مذاکره و حصول توافق با ایران حرف می‌زند که سال گذشته به صورت غیرقانونی از توافق هسته‌ای (برجام) که چندین سال براى تحقق آن مذاکره شده بود، خارج شد و طی دو سال گذشته همانند دیگر روسای جمهور این کشور، شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را علیه مردم ایران اعمال کرده تا به قول خودش برای یک «توافق بهتر» ایران را پای میز مذاکره بکِشاند.

آمریکا برای مذاکره و حصول «توافقی جدید» ۱۲شرط اعلام کرده است که بنا به گفته علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی «شروط ۱۲گانه آمریکا شرف ملت ایران را زیر پا می‌گذارد».

ا‌نتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینم خیال خامشه
آخرین اخبار