آغاز توزیع ۱۵تن گوشت منجمد مرغ

۱۵تن گوشت منجمد مرغ با قیمت ۱۰ هزار و پانصد تومان در خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

 به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهرکی مدیر کل اداره صنعت معدن و تجارت استان در ستاد تنظیم بازار شهرستان خوسف از توزیع ۱۵ تن گوشت منجمد مرغ در استان از امروز با قیمت ۱۰ هزار و پانصد تومان خبر داد و افزود قیمت گوشت مرغ تازه در مراکز فروش نیز ۱۲ هزار تومان است.

وی افزود: در خصوص گوشت قرمز قیمت‌ها کاهش داشته است و هر کیلو گوشت گرم گوسفندی ۷۵هزار تومان در شبکه توزیع عرضه می‌شود وآنچه گرانتر عرضه می‌شود خارج از شبکه توزیع است و تخلف محسوب می شود.

شهرکی ادامه داد: به منظور متعادل کردن قیمت گوشت قرمز خروج دام استان ممنوع شده است واگر ضرورتی برای فروش وجود داشته باشد ۲۰درصد باید در اختیار استان قرار گیرد ومازاد آن از استان خارج شود.

مدیر جها کشاورزی شهرستان نیز در این جلسه از جذب ۳ تن مرغ منجمد و۱۰تن برنج ۱۱۲۱هندی برای شهرستان خبر دادوافزود از امروز در اختیار توزیع کنندگان قرار می گیرد.

رضوی گفت: با آغاز برداشت گندم وجو خرید تضمینی آن شروع شده است وهر کیلو گندم ۱۷۰۰تومان از کشاورز خریداری می‌شود وجو ۲۰۰۰تومان به بالا خریده می‌شود که این امکان وجود دارد مرغداران ودامداران از گندم به جای جو بعنوان علوفه وتغذیه دام وطیور استفاده کنند که در این خصوص به کشاورزان توصیه‌های لازم انجام می‌شود وبه دنبال وارد دریافت سهمیه جو هستیم تا از گندم بعنوان علوفه استفاده نشود.

انتهای پیام / ط آ

۱۵تن گوشت منجمد مرغ در خراسان جنوبی توزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.