فاز اول اولین زمین چمن دانش آموزی با حضور مدیر کل آمورزش وپرورش در مجموعه ورزشی مدرسه علامه امینی خوسف بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، دانایی مدیر آموزش پرورش خوسف گفت :  برای این زمین چمن ۱۶۰میلیون تومان هزینه شده است که برای تکمیل آن به ۸۰میلیون تومان دیگر جهت حصار کشی وتامین روشنایی وساخت سکو نیاز است.

وی  با اشاره به اینکه  هزار و ۴۴۴ متر مربع زمین چمن مصنوعی  است افزود: همچنین اولین سالن تیر اندازی تخصصی شهید ایمان یوسفی در مرکز اختلالات یادگیری با اعتبار بالغ بر ۲۰میلیون تومان به بهره برداری رسید که برای تکمیل آن ۳۰میلیون تومان دیگر نیاز است

گلدانی مقدم معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش در آیین افتتاحیه زمین چمن و سالن تیر اندازی با بیان اینکه در کل استان ۵ زمین چمن مصنوعی در حال ساخت داریم گفت :اعتبار حصار کشی وساخت سکو و تامین روشنایی این زمین را تامین خواهیم کرد.

وی افزود: در روستای معدن قلعه زری در صورتی که شرکت میناکان ۵۰درصد هزینه های ساخت چمن مصنوعی را تقبل کند این آمادگی را داریم زمین چمن مصنوعی برای دانش آموزان ایجاد کنیم.

انتهای پیام / ط آ

بهره برداری از اولین سالن تیر اندازی تخصصی شهید ایمان یوسفی

برچسب ها: تیراندازی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.