شهردار منطقه چهار مشهدگفت: این پروژه با اعتبار 500 میلیون ریال جهت مقابله با آفت‏ های مختلف آسیب‎زا به فضای سبز انجام می‎‏شود.

آفت زدایی فضای سبز برای مقابله با آفت های آسیب زابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،غلامرضا غلامی شهردار منطقه چهار مشهد ضمن تاکید بر آفت‌زدایی فضای سبز جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، گفت: عملیات آفات زدایی در بوستان‌های بزرگ سطح منطقه در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پروژه جهت مقابله با آفت‏‌های مختلف آسیب‎زا به فضای سبز مانند کرم سفید ریشه و آبدزدک با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال انجام می‎‏شود.

شهردار منطقه چهار مشهد گفت: ریشه کنی و هرس سبز درختان در معابر فرعی، یکی از پروژه فضای سبز در سال ۹۸ است که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون اجرا می‏شود.

غلامی درخصوص هرس سبز درختان افزود: این نوع هرس که به هرس تابستانه معروف است در فصل بهار و تابستان انجام می‏ شود و درختانی که با رشد شاخه و برگ مشکلاتی را عابران در معابر ایجاد کرده به این صورت هرس می‎‏شوند.

وی در پایان به اقدامات منطقه چهار در راستای حذف آبیاری تانکری فضای سبز اشاره کرد و ادامه داد: طی سال‎های اخیر اقدامات گسترده‎ای برای حذف آبیاری تانکری فضای سبز و بوستان‎ها و ایجاد سیستم‌های آبیاری تحت فشار و مکانیزه در محدوده خدماتی شهرداری این منطقه صورت گرفته است و در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام // ف. ک


مقابله با آفت های آسیب زا  فضای سبز

 
برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.