مسئول هجدهمین اعتکاف رمضانیه در حرم رضوی گفت : ثبت نام اعتکاف دانشجویی رمضانیه در حرم مطهر رضوی آغاز شد و تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی رمضانیه در حرم رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نوید حبیبی مسئول هجدهمین اعتکاف رمضانیه در حرم رضوی گفت: این برنامه ویژه استادان، کارکنان و دانشجویاندانشگاه مشهد است.

وی با بیان اینکه برنامه اعتکاف در سه روز آخر ماه مبارک رمضان و از ۱۱ تا ۱۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ظرفیت در نظر گرفته شده در این برنامه معنوی همانند سال گذشته هزار و ۳۵۰ نفر است و با توجه به سابقه ثبت نام گسترده در سال‌های گذشته آمادگی پیش ثبت نام برای بیش از ۷ هزار نفر وجود دارد.

مسئول هجدهمین اعتکاف رمضانیه در حرم رضوی گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان نتیجه قرعه کشی پذیرفته شدگان از طریق سایت ثبت نامی www.vadieh.ir به اطلاع خواهد رسید.

حبیبی افزود: در سال گذشته با توجه به ثبت نام‌های انجام شده دو سوم ظرفیت به ترتیب به دانشگاه‌های فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد و علوم پزشکی مشهد و بقیه به سایر دانشگاه‌های شهر مشهد تعلق گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم و همچنین برگزاری تلاوت‌های مجلسی با حضور قاریان بین المللی پیش بینی شده است در این مراسم پیش بینی شده است.

 
انتهای پیام//ف.ش
 

ثبت نام اعتکاف دانشجویی رمضان در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.