نمایش شهرزاد به کارگردانی امیر جادوسخن در تماشاخانه هامون رشت اجرا می‌شود.

شهرزاد در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش شهرزاد به نویسندگی ناتاشا محرم‌زاده، کارگردانی امیر جادوسخن و تهیه‌کنندگی آرش انتظامی در تماشاخانه هامون رشت به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه، این نمایش از ۲۱ اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود، افزود: عارفه درستکار، نادیا علی‌اکبرخواه، مهدی حیدرنژاد، پروانه نوری، نازنین دست‌افکن، هومن ارجمند، گلناز مرادی، میسا عامری، آوا سادات حسینی و صبا فیروزی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: در خلاصه نمایش شهرزاد آمده است او زن است، بزرگ‌زاده  و عاشق بر معشوق و مادر بر سرزمین و خواهر بر دخترکان پاک سرزمینش، شهریار که مجنون شده و سخن از نکویی اش در یاد پیران هم نمانده ، سالیان است که انتقام می‌گیرد و آنچنان که نه چاره و نه جرئتی بر هیچ مرد و مردمی نمی‌ماند، اینک افسون و زیرکی زن است و سحر قصه‌گویی او، که سعی بر یاری مردم می‌بندد، اکنون شهرزاد است و هزار و یکمین شب است.

قاسم مصفا با بیان اینکه، آرش انتظامی آهنگسازی این نمایش را با کمک سجاد محبی (عود و کمانچه) و سینا درخشان (کوبه ای) بر عهده دارد، تصریح کرد: علاقمندان برای تهیه بلیت نمایش شهرزادمی‌توانند به سایت هفت ساز مراجعه کنند.

 

انتهای پیام / ق 

 

اجرای نمایش شهرزاد در رشت

 

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.