نمایش بانوی گمشده به کارگردانی فاطمه علی پرست در لاهیجان برروی صحنه است .

اجرای نمایش بانوی گمشده در لاهیجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: نمایش بانوی گمشده به نویسندگی هلن خان زاده امیری، کارگردانی و بازیگری فاطمه علی پرست در این اداره درحال اجراست.

وی با بیان اینکه، اجرای این نمایش تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد، افزود: نمایش بانوی گمشده کاری از گروه تئاتر همزاد است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: موضوع این نمایش درباره زنی است که دوران میانسالی را سپری می‌کند و دیگر نه کسی او را می‌شناسد ونه خود کسی را می‌شناسد.

نگار نادری با بیان اینکه، نمایش بانوی گمشده از ساعت ۳۰: ۱۸ اجرا می‌شود، افزود: فاطمه علی پرست متولد ۱۳۵۷ و فوق دیپلم ادبیات است که فعالیت هنری خود را از سال ۷۳ آغازکرده است.

وی با اشاره به کارنامه هنری فاطمه علی پرست، گفت: فاطمه علی پرست تاکنون در نمایش‌های زیادی ایفای نقش کرده و موفقیت‌هایی را نیز در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است که می‌توان به بازی در نمایش دخونکابه کارگردانی محمدعلی صادق حسنی وکسب مقام دوم بازیگری استانی جشنواره، بازی در نمایش فصل سرد به کارگردانی نگار نادری و بازیگر برتر جشنواره استانی وبازی در نمایش یک روز روشن خدا به کارگردانی نگار نادری و کسب مقام سوم بازیگری جشنواره ایثار منطقه‌ای تبریز اشاره کرد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه، علیپرست مربی آموزش تئاتر نوجوانان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و پارسال با نمایش خیابانی شهردار کیه؟ در جشنواره بین المللی مریوان حضور داشته است، تصریح کرد: بازی در نمایش آرزوی قشنگ رعنا به کارگردانی نگار نادری و کاندیدای بازیگری برتر جشنواره بین المللی همدان، بازی درنمایش افسانه آه به کارگردانی نگار نادری وجایزه بازیگری از جشنواره بین المللی فجر، بازی در نمایش کره ریشه نخل افرا به کارگردانی محمود فرضی نژاد و کاندیدای زن برتر، بازی در نمایش والس مرده شوران به کارگردانی بهرام نوروزی و بازیگری سوم جشنواره از دیگر موفقیت‌های این هنرمند است.

انتهای پیام / ق 

 

نمایش بانوی گمشده در لاهیجان

 

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.