راهپیمایی حمایت ازتصمیم شورای عالی امنیت ملی در خصوص مقابله به مثل حداقلی در برابر بدقولی دشمنان امروز در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دراطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان آمده است: راهپیمایی اعلام حمایت و همدلی مردم از اقدام شورای عالی امنیت ملی مبنی بر مقابله به‌مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بدقولی‌های دشمن، هم‌زمان با سراسر کشور پس از اقامۀ نماز عبادی سیاسی امروز جمعه ۲۰ اردیبهشت در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: خروج غیرقانونی دولت آمریکا از توافق برجام و اِعمال مجدد تحریم‌های یک جانبه علیه ملت آزاده ایران یک‌بار دیگر بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن شیطان بزرگ را ثابت کرد و امروز با گذشت یک‌سال از این اقدام قلدرمابانه و خلاف اصول شناخته شده بین‌المللی که با نهایت خویشتن‌داری مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی همراه بوده، با سکوت سنگین شورای امنیت و دیگر کشور‌های باقی‌مانده در برجام مواجه‌ایم.

در این فراخوان آمده است: عموم مردم غیور و همیشه در صحنۀ این استان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جمعه، پشتوانۀ مردمی اقدام اخیر مسئولان نظام را مبنی بر صدور بیانیه خطاب به کشور‌های عضو برجام که در راستای صیانت از امنیت و منافع ملی مردم ایران بوده و بر مقابله به‌مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بدقولی‌های دشمن تاکید دارد، به‌نمایش بگذارند.

این راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی امروز جمعه ۲۰ اردیبهشت‌ در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت از میدان مصلی به‌سوی میدان فرهنگ برگزار می شود.

 

انتهای پیام / ق 

 

تظاهرات در خصوص  حمایت از اقدام تصمیم شورای عالی امنیت ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.