رئیس کل دادگستری مازندران ضمن حضور در کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران، گفت: رونق تولید معضلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: همه ما باید در تحقق شعار سال به عنوان یک تکلیف شرعی تلاش کنیم چراکه حمایت از تولید داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد همچنین کاهش بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: صنعت کشور به پشتوانه کارگران در حال رونق است و همه مدیران بخش صنعت در قبال کارگران مسئول هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تقوا و عمل صالح، گفت: مسئولین، مدیران وکارگران باید با تلاش و کوشش، صنعت و تولید را رونق دهند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه امروز دشمن، معیشت مردم و مسائل اقتصادی را هدف گرفته است گفت: دشمنان کشور در صدد هستند تا با تحریم کشور، مردم را دچار بحران کنند،، ولی قطعاً ملت بزرگ ایران با الهام از مذهب، دین، قرآن کریم، سخنان ائمه اطهار (ع) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری با همدلی و همفکری می‌کوشند تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان سرافراز و سربلند باشد.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی استان از صنعت و تولید افزود: دادگستری استان تاکنون گام‌های مثبتی در راستای حمایت از تولید داخلی برداشته و جهت رفع هرگونه موانع در مسیر فعالیت اقتصادی آمادگی دارد.

انتهای پیام/س

حمایت از تولید داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار