فرمانده سپاه نهاوند گفت: مردم این شهرستان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده کمک کردند.

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومانی مردم نهاوند به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن مرادی، فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: از ابتدای اعلام جمع‌آوری کمک برای مناطق سیل زده مردم شهرستان نهاوند بسیار خوب استقبال کردند و کمک‌های خود را در اختیار پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و سپاه ناحیه نهاوند قراردادند.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با مساجد و هیئت‌امنای مساجد شده است همچنان نیازمند کمک رسانی مردم نهاوند به مناطق سیل زده هستیم و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج نیز همچنان کمک‌های مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: از ابتدای جمع‌آوری کمک‌ها تا امروز بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مناطق سیل زده جمع‌آوری و به این مناطق ارسال شده است.

مرادی اظهار داشت: به منظور کمک به سیل زدگان نشست هماهنگی طرح همبستگی اصناف و بازاریان نهاوند برگزار شد و نتایج بسیار خوبی داشت.

وی افزود: بازاریان و اصناف نهاوند نقش مهمی در کمک رسانی به مناطق سیل زده دارند و امیدواریم این کمک‌ها ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه نهاوند اضافه کرد: ۸۵ پایگاه مختلف که عمدتاً مساجد و پایگاه‌های بسیج هستند کمک‌های مردمی را به‌ شکل شبانه روز جمع‌آوری می‌کنند.

مرادی گفت: روحیه جهاد و همبستگی مردم نهاوند به گونه‌ای شده که کوچک و بزرگ تلاش می‌کنند هر آنچه در توان دارند به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل کمک کنند.

وی به طرح هر مسجد یک‌خانه اشاره کرد و افزود: در این طرح با همکاری مردم و مساجد مناطق مختلف هر مسجد با جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیران یک‌منزل مسکونی را در مناطق سیل‌ زده احداث می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: با توجه به اینکه شهرستان چگنی استان لرستان به استان همدان واگذارشده، قرار است توسط خیرین و هیئت‌امنای مساجد نهاوند ۵۰ واحد مسکونی در این شهرستان  ساخته شود.

انتهای پیام/ب

ساخت ۵۰ واحد مسکونی با همت مردم نهاوند برای مناطق سیل زده 

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.