مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین همدان از اجرای یک هزار و ۴۰ طرح از سوی سازمان بسیج سازندگی همدان با هدف محرومیت زدایی در سال جاری خبر داد .

اجرای یک هزار و ۴۰ طرح از سوی سازمان بسیج سازندگی همدان در مناطق محرومبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قراباغی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین همدان در نشست خبری در آستانه هفدهم اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: یک هزار و ۴۰ طرح در حوزه‌های کشاورزی، تامین آب شرب و راه روستایی، برگزاری جشنواره بسیج سازندگی، آموزش و توانمند سازی بسیجیان و تشکیل کارگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته در سال ۹۸ در استان همدان است .

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۱۱ هزار و ۹۸۵ خدمت از سوی بسیج سازندگی به مردم ارائه شده است گفت با اجرای طرح های بسیج پارسال برای ۹ هزار و ۶۴ نفر شغل ایجاد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین همدان با بیان اینکه سال گذشته  ۴ هزار و ۹۱۲ نفر جهادگر برای ارائه خدمات  به مردم مناطق محروماعزام شدند گفت حدود نیمی از این بسیجیان اعزامی به مناطق محروم بانوان بودند . 

قرا باغی  با اشاره به امدادرسانی سازمان بسیج  سازندگی سپاه انصارالحسین همدان به مردم مناطق سیل زده افزود : ۵۰ هزار دست پوشاک، ۴۵ هزار قوطی کنسرو ،۲۱ هزار و بطری آب معدنی، ۴۸ هزار بسته اقلام  بهداشتی، ۱۱ هزار و ۵۰۰ جفت چکمه و کفش از جمله کمک‌های مردمی جمع آوری شده از سوی بسیج سازندگی ، به مناطق سیل زده ارسال شد .

وی  گفت: عملیات بازسازی و ساخت پنج هزار واحد مسکونی آسیب دیده بر اثر سیل در  کشور به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده است که سهم  این سازمان در همدان  ۲۰۰ واحد است .

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین همدان بیان کرد: مردم همدان حدود پنج میلیارد و ۸۳۰میلیون ریال هم کمک نقدی در حمایت از سیل زدگان، به حساب سازمان بسیج سازندگی واریز کردند.

انتهای پیام/ب

ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل سیل زده

برچسب ها: اشتغال ، سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار