استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سند آمایش یکی از خلا‌های بزرگ توسعه استان است که ضرورت دارد این سند تا پایان خرداد امسال نهایی شود.

سند آمایش یکی از خلا‌های بزرگ توسعه سیستان و بلوچستان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،به گزارش  روابط عمومی استانداری، احمد علی موهبتی در نشست کارگروه آمایش سرزمین سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تهیه و تنظیم سند آمایش سرزمین در ۶ ماهه اخیر رشد شتابنده‌ای به خود گرفته است اظهار داشت: ۶۰ درصد این سند تا قبل از پایان سال ۹۷ به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسید و تا پایان خرداد امسال باید این طرح نهایی شود.

وی گفت: ضروریست این سند به طور فشرده توسط دانشگاهیان، متولیان بخشی و منطقه ای، کارفرمایان، مشاوران پایین دستی و سایر مسئولان منطقه‌ای مورد بررسی قرار گیرد تا با رفع نواقص سندی بی ایراد برای آمایش سیستان وبلوچستان تصویب شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم تصویب این سند در چارچوبی صورت گیرد که همه خود را موظف و مکلف به حرکت در ذیل این سند کنند.

وی با بیان اینکه این سند برای توسعه شتابان سیستان و بلوچستان هم افزایی ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در این سند علاوه بر مزیت‌های منطقه‌ای به مزیت‌های اثر گذار فراملی نیز توجه جدی شده است پس می‌طلبد همه بر مبنای این سند حرکت کنند.

انتهای پیام/گ

سند آمایش یکی از خلا‌های بزرگ توسعه سیستان و بلوچستان

برچسب ها: استانداری ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار