استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با تمام عوامل قاچاق سوخت که باعث بدنامی این استان و عذاب شهروندان شده اند به طور جدی و قانونی در چند روز آینده برخورد خواهد شد.

برخورد با قاچاقچیان سوخت در سیستان و بلوچستان شدت می‌گیردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست کمیسیون هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با افراد معدودی که در حوزه قاچاق رفتار‌های ناهنجاری از قبیل تردد‌های خارج از سرعت مجاز در جاده‌ها و سرپیچی از قانون را رواج می‌دهند به طور جدی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: برخورد قانونی و جدی با قاچاقچیان که بی‌رویه در سیستان و بلوچستان سوخت حمل می‌کنند و مخل آرامش شهروندان شده اند صورت می‌گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دوربین در گلوگاه‌ها برای کنترل قاچاقچیان خارج از استان که به نام مردم استان و به کام دیگران موادسوختی را قاچاق می‌کنند نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: افرادی که با کارتی غیر از کارت ماشین مورد نظر سوخت تهیه می‌کنند متخلف محسوب شده و چنانچه جایگاه‌های سوخت این موضوع را مدیریت نکنند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

موهبتی بیان کرد: فروش سوخت مرزنشینان در مرز بر اساس عرضه و تقاضا انجام خواهد شد و این هفته سهمیه سوخت مرزنشینان متفاوت از قبل خواهد بود.

وی اظهار داشت: ساخت و ساز‌های غیر مجاز پمپ بنزین‌ها با هماهنگی مقامات قضایی تخریب و با خودرو‌هایی که با پلاک مخدوش یا بدون پلاک تردد می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همکاری تمام شهروندان با نیرو‌های انتظامی در خصوص شناسایی خودرو‌های پلاک مخدوش و بدون پلاک ضرورت دارد.

انتهای پیام/ع

برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.