مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد تعدادی از مشاوران دونالد ترامپ برای قانون اساسی این کشور خطرناک هستند.

مک مستر: تعدادی از مشاوران ترامپ برای قانون اساسی کشور خطرناک هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، ژنرال اچ آر مک‌مستر، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد تعدادی از مشاوران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای قانون اساسی این کشور خطرناک هستند.

مک‌مستر اعلام کرد تعدادی از همکاران سابق او که هنوز هم در کاخ سفید حضور دارند، سعی می‌کنند با تحت تأثیر قرار دادن دونالد ترامپ، برنامه‌های خود را عملی کنند.

ژنرال مک‌مستر در این خصوص گفت: گروهی از افراد هستند که من فکر می‌کنم این افراد در هر دولتی دیده می‌شوند. این افراد برای این حضور ندارند که به رئیس جمهور گزینه‌هایی را معرفی کنند، آن‌ها حضور دارند که شرایط را بر اساس دستور کار خود تغییر دهند.

ژنرال مک‌مستر هیچ اشاره‌ای به نام این مقامات دولت ترامپ نکرد. اما در ادامه افزود: گروه دیگری از افراد هم در داخل کاخ سفید هستند که خود را در نقش نجات کشور و یا نجات جهان از دست دونالد ترامپ نشان می‌دهند. به نظر من این دو گروه خطری برای قانون اساسی کشور محسوب می‌شوند.

مک‌مستر در آوریل سال ۲۰۱۸ پس از حدود یک سال خدمت به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا، از سمت خود کناره گیری کرد. دونالد ترامپ جان بولتون را جایگزین او کرد. رئیس جمهور آمریکا در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ در پی استعفای «مایکل فلین»، ژنرال مک مستر را به عنوان مشاور امنیت ملی خود معرفی کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار