باران شیخی پس از ۲۷ روز دوری به خانه برگشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  باران شیخی دختر ۸ ساله اهل مهاجران شازند پس از ۲۷ روز دوری از خانه وارد استان مرکزی و شهر اراک شد تا به همراه خانواده به مهاجران محل خانه و زندگی برود.

بازگشت باران به خانه

«باران شیخی» دختر ۸ ساله شازندی که در بیست و چهارم فروردین ۹۸ در مسیر خانه به مدرسه به وسیله افراد ناشناس ربوده شده بود، با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی و امنیتی در سحرگاه هفدهم اردیبهشت ۹۸ از چنگال ربایندگان آزاد شد و متهمان و ربایندگان در چابهار دستگیر شدند.

باران شیخی آزاد شد/ دستگیری ربایندگان در چابهار + تصاویر


بیشتر بخوانید: باران شیخی آزاد شد/ دستگیری ربایندگان در چابهار + تصاویر


«باران شیخی» دیروز هجدهم اردیبهشت ۹۸ در ستاد نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان  با پدر و مادرش ملاقات کرد و بعد از گذراندن مراحل قانونی امروز به استان مرکزی بازگشت.

بازگشت باران به خانه

۲۴فروردین سال جاری ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از طریق تماس با مرکز سامانه ۱۱۰ استان مرکزی اعلام شد که دختری ۸ ساله به نام «باران شیخی» ساعت ۷:۴۰ از خانه به مقصد مدرسه  خارج شده، اما با گذشت ۶ یا ۷ ساعت مراجعه نکرده است.

باران شیخی آزاد شد/ دستگیری ربایندگان در چابهار +عکس


بیشتر بخوانید: انهدام باند گروگانگیری خانوادگی دختربچه ۸ ساله شازندی در چابهار 


با پیگیری پلیس مشخص شد باران مفقود نشده و مورد ربایش و آدم ربایی قرار گرفته است که بلافاصله پلیس اقدامات خاص خود را در جهت پیگیری و رها سازی باران شروع و ۲ تیم از کارآگاهان خبره آگاهی استان مرکزی به زاهدان اعزام شدند و ۲ نفر از آدم ربا‌هایی که در استان مرکزی باران را سوار خودرو کرده و به چابهار منتقل کرده بودند، دستگیرشدند.

بازگشت باران به خانه


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از ربایش باران ۸ ساله / ۲ نفر از عاملان دستگیر شدند/ اختلاف مالی ربایندگان با خانواده باران 


در این رابطه دستگاه قضا، اعضای شورای تامین استان و استاندار مرکزی و پلیس با اولویت سالم بازگرداندن باران به خانواده اش با جدیت پرونده را پیگیری کردند تا اینکه سرانجام با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی آدم ربایان دستگیر و باران پس از ۲۳ روز ربایش آزاد شد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارتباط باران با خانواده گفت: باران در طول مدت ربایش توانسته ۳ بار با خانواده تماس بگیرد اولین تماس ۲۴ ساعت پس از ربایش، بار دوم پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه که حدود ۲۰ دقیقه با خانواده صحبت کرده و بار سوم هم روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه حدود ساعت ۴ بعدازظهر بوده که این نشان می‌داد باران در سلامت است.

بازگشت باران به خانه

بازگشت باران به خانه

انتهای پیام / ج

بازگشت دختر ۸ ساله مهاجرانی به خانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه دستگاه قضایی این ربایندگان رو یک بار برای همیشه با حکم مرگ تدریجی و فوق العاده دردناک تا زمان سِقَط شدنشان، رای به اجرای حکم ندهد عدالت رو در مورد خودِ دختربچه ربوده شده، والدینش و میلیونها هموطن، نادیده گرفته است، عدالت بهیچ عنوان با اجرای یک اعدام ساده، گذرا و مرگ آنی برقرار نمیشود و این پروسه ناهنجار کماکان برای ربایش های بعدی توسط افرادی شرور و بیشرم، ادامه خواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر پلیس همیشه بیدار