معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: سرمایه گذاران نباید در راهروی ادارات معطل شوند چرا که این کار باعث کاهش انگیزه آن‌ها را برای فعالیت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان گفت: سرمایه گذاران نباید در راهروی ادارات معطل شوند چرا که این کار انگیزه آن‌ها را برای فعالیت و سرمایه گذاری کاهش می‌دهد و یا از بین می‌برد.

فرخزاد افزود: دستگاه‌های اجرایی قوانین و مقررات رعایت کنند و اقدامات آن‌ها مغایر با آئین نامه و مصوبات این کارگروه نباشد.

وی همچنین درباره روستای باراجین قزوین نیز گفت: به منظور ساماندهی امورات این روستا از جمله در حوزه‌های مرتبط به حوزه مسکن و ساخت و ساز، اقدامات لازم برای اضافه شدن این روستا به ناحیه منفصل شهری قزوین نیز در دستور کار کارگروه قرار می‌گیرد.

به گفته وی، از این پس بنیاد مسکن نباید هیچ الحاقی را برای این روستا به انجام برساند تا وضعیت روستای باراجین برای تبدیل به ناحیه منفصل شهری از سوی شورایعالی معماری و شهرسازی مشخص شود.

در ادامه این نشست، پرونده‌های ارجاعی به کارگروه امور زیربنایی درباره موافقت با طرح پرورش ماهی، جایگاه عرضه سوخت، تغییر کاربری، تولید واحد یخ مصنوعی، بررسی الحاق روستای باراجین به ناحیه منفصل شهری و سفره خانه بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/ک

نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار