به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،جمعی از شهروندان از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح امروز با شماره گیری ۱۱۱ از طریق سامانه سامد درخواستها و مطالبات خود را با عبدالمحمد زاهدی استاندار در میان گذاشتند.
استاندار در این ارتباط تلفنی مسائل و مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردمی در حوزههای مختلف از جمله اشتغال، صنعت و سرمایه گذاری، مشکلات اداری و حقوقی و پرداخت تسهیلات بانکی را از سوی شهروندان دریافت و متناسب با درخواستهای مختلف و قابلیت رسیدگی به آنها دستور لازم را به معاونتها و مدیران ستادی استانداری صادر کرد.
همچنین در پایان این ارتباط تلفنی به هریک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری از طریق سامانه اختصاص یافت تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری کنند.
سامد سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت به شماره ۱۱۱ است که شهروندان میتوانند از طریق آن مسایل، مشکلات و درخواستهای خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.
انتهای پیام/ک