فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۵ کیلو و ۲۴۰ گرم تریاک در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصرعلی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۸ نفر از عاملان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان ساری شدند.

سرهنگ صفرپور گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان در محموع ۵ کیلو و ۲۴۰ گرم مواد مخدر حیشیش و تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و آسایش و آرامش برای مردم است.

سرهنگ صفرپور با اشاره به اینکه سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در جامعه و مقابله با هرگونه ناهنجاری اجتماعی، در صورت شناسایی مخلان نظم و امنیت اجتماعی و عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.