بازیکن سابق تیم فوتسال مس سونگون گفت: مسئولان مس با بازیکنان خود صادق نبودند و من ترجیح دادم از این باشگاه بروم.

سنگ‌سفیدی: بین مدیریت و بازیکن باید صداقت باشد/ مسئولان حواسشان به فوتسال باشدمحمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و تیم گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط جدا شدن از مس سونگون گفت: ۲ سال در مس سونگون بودم خاطرات بسیار خوبی را با این تیم پشت سر گذاشتم. به نظر من باید بین بازیکنان و مدیران تیم صداقت وجود داشته باشد.

سنگ سفیدی درباره میزان دریافتی اش از باشگاه مس سونگون گفت: ۶۰ درصد از قرارداد من باقی مانده است. باشگاه به غیر از من پاداش تمام بازیکنان را پرداخت کرده است. من به خاطر پول حاضر به انجام هر کاری نیستم. شاید نجفی (مدیرعامل مس سونگون) فقط با من مشکل دارد، زیرا با بودجه‌ای که این باشگاه دارد می‌تواند قرارداد من را پرداخت کند.

سنگ سفیدی درباره مدیریت باشگاه مس سونگون گفت: در زمان کافی مدیرعامل سابق مس سونگون قرارداد‌ها و پاداش‌ها به موقع پرداخت می‌شد و عزت و احترام برای ما قائل بودند. اگر او در مس می‌ماند من تا ابد در مس باقی می‌ماندم. در حال حاضر کلی وعده و وعید می‌دهند، اما هیچ کدام را تا کنون عملی نکردند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره اردوی تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی هنوز لیستی اعلام نکرده است. ناظم الشریعه برای فوتسال ما بسیار زحمت کشیده است و ما الان مقدماتی جام ملت‌ها و بعد از آن انتخابی جام جهانی را داریم. امیدوارم که مسئولان حواسشان بیشتر به فوتسال باشد تا بلایی که سر فوتبال ساحلی ما آمد سر فوتسال نیاید.

انتهای پیام/

اظهارات سنگ سفیدی درباره قراردادش با مس سونگون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار