فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان از اجرای ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی برای سالجاری در استان خبر داد.

اجرای ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در همایش بسیج سازندگی استان با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب قدم‌های بزرگی برداشته شده است گفت: بسیج و سپاه ظرفیت بزرگی برای احداث، نوسازی و بازسازی پروژه‌ها درمناطق مختلف کشور است. 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی فعالیت‌های سپاه استان در مناطق سیل زده کشور را دلخوش کننده دانست و افزود: کار‌هایی که در قالب محرومیت زدایی انجام می‌شود لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی وعمرانی بسیج سازندگی بر مسئله محور بودن گروه‌های علمی بسیج سازندگی نیز تاکید کرد.

استاندار زنجان نیز در این مراسم فعالیت‌های صورت گرفته توسط سپاه در امر توسعه روستا‌ها را گامی اساسی برای محروم زدایی دانست.

حقیقی با بیان اینکه اقدامات بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی مثبت است گفت: تروریستی خواندن سپاه توسط ترامپ نشان داد که مردم ایران چقدر به سپاه علاقه دارند.

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی استان هم در این مراسم با اشاره به حضور هزار نفر از نیروهای جهاد سازندگی استان درقالب ۲۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده کشورگفت:امسال بسیج سازندگی استان دوماموریت دارد که یکی در داخل استان و دیگری برای بازسازی و احداث منازل مسکونی مناطق سیل زده کشور است.

سرهنگ امندی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان نیز با اشاره به بهره برداری از ۶۵۶ پروژه محرومیت زدایی سپاه استان با همکاری مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی از اجرای ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی برای سالجاری در استان خبرداد.

در پایان این مراسم جمعی از اعضای بسیج سازندگی استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ر

 اعزام هزار نفر از نیروهای جهاد سازندگی استان به مناطق سیل زده کشور

برچسب ها: بسیج سازندگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.