با تلاش پلیس آگاهی فردی که با وعده اخذ وام با سود پایین یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی با وعده اخذ وام با سود پایین از تعدادی از همکارانش مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، این موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات مالباختگان و تحقیقات فنی متهم را در شهر بوشهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم که به عنوان مستخدم در مدرسه فعالیت داشت از مشکلات و نیاز مالی تعدادی از همکاران خود با خبر بوده و با این عنوان که به واسطه دوستانی در بانک و ادارات خاص می‌تواند برایشان یک میلیارد ریال وام با بهره کم بگیرد، مبالغی از ۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون ریال از مالباختگان گرفته بود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر عنوان کرد: متهم در رویارویی حضوری با شکات و انجام تحقیقات لازم به ارتکاب کلاهبرداری اعتراف کرد و گفت به علت بدهی و مشکلات مالی چنین ادعایی رامطرح کرده و همه وجوه دریافتی را به طلبکاران خود پرداخت کرده است.

سرهنگ سهرابی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی از شهروندان خواست با اعتماد بی‌جا به هر فردی زمینه ارتکاب به جرم را فراهم نکنند.

انتهای پیام/ک

دستگیری فردی که با وعده گرفتن وام کلاهبرداری کرده بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.