عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:برای انتخاب سرمربی تیم ملی به تاج اعتماد داریم و هرچه او بگوید درست است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته درباره بحث انتخاب سرمربی آتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی ظرف دو الی سه روز آینده به ایران آمده و معرفی شود. اگر این سرمربی ظرف دو- سه روز آینده معرفی شود، یک برند برای کشور شده و نشان می‌دهد که تحریم‌ها هیچ تاثیری نداشته و دنیا می‌خواهد با ایران مراوده داشته باشد.

پس از این صحبت ها بار دیگر گمانه زنی ها درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی افزایش یافت و حتی سایت ویکی پدیا از مارک ویلموتس بلژیکی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نام برد که پس از تکذیب دپارتمان امور بین الملل فدراسیون این سایت هم بلافاصله نام تیم ملی ایران را از صفحه ویلموتس پاک کرد.

برای پیگیری بحث انتخاب جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه این فدراسیون گفتگوی کوتاهی انجام دادیم که او اظهار داشت: پس از بازگشت تاج از سفر اروپایی جلسه هیئت رئیسه تشکیل نشده است تا درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت کنیم. با این وجود به حرف های تاج اعتماد داریم و اگر او گفته است سرمربی تیم ملی تا ۲، ۳ روز آینده انتخاب می شود درست است و  این اتفاق می افتد.

او درباره مطرح شدن گزینه های مختلف اروپایی برای سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: این گزینه هایی را که رسانه ها می گویند من نشنیده ام و اصلا یادم نیست تاج آنها را در جلسه هیئت رئیسه مطرح کرده باشد.

طالقانی درباره اینکه زمزمه هایی شنیده می شود مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال با وجود مذاکره با گزینه های مختلف در نهایت یک سرمربی ایرانی یا برانکو ایوانکوویچ را برای هدایت تیم ملی انتخاب می کند، گفت: اصلا مربی ایرانی و برانکو گزینه نیستند و شک نکنید طبق اعلام مهدی تاج یک مربی اروپایی سرمربی تیم ملی می شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: فقط می دانم سرمربی آینده تیم ملی یک گزینه خوب اروپایی است اما اجازه بدهید هر زمان این موضوع قطعی شد از طریق فدراسیون اطلاع رسانی می شود.

او درباره اینکه با توجه به اعلام وزارت ورزش مبنی بر کمک نکردن به فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد با سرمربی اروپایی آیا راهکاری برای جذب یک سرمربی بزرگ اروپایی در نظر گرفته شده است یا خیر، بیان کرد: اگر وزارت ورزش به ما پول ندهد برای قرارداد سرمربی جدید راهکار دیگری در نظر می گیریم و مشکل خاصی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

ویکی‌پدیا وارد بازی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال شد


انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره سرمربی تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار