یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران مدنظر مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرار دارد.

بایرن مونیخ، لوتگی را از نیمکت تیم ملی ایران دور کردبه  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران سرمربی آتی تیم ملی فوتبال ایران قرار است تا ۳ روز دیگر معرفی شود تا پس از حدود چهار ماه کش و قوس و مطرح شدن گزینه‌های مختلف اروپایی، جانشین کارلوس کی روش پرتغالی در این تیم مشخص شود.

یکی از این گزینه‌ها که زمزمه‌هایی درباره مذاکراتش با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به گوش می‌رسد خولن لوپتگی، سرمربی ۵۲ ساله سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید است که پس از شکست سنگین ۵ بر یک تیمش مقابل بارسلونا در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۸ بدون تیم مانده است.

با این وجود طبق اعلام سایت موندو دپورتیوو اسپانیا لوپتگی در آستانه حضور در تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان است. طبق اعلام این سایت با وجود اینکه نیکو کواچ، سرمربی باواریایی ها در آستانه فتح جام قهرمانی بوندس لیگا قرار دارد و بایرن را به فینال جام حذفی آلمان رسانده است اما تاکنون از لحاظ فنی دست آورد خاصی برای این تیم نداشته است. از طرفی حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بوسنیایی باشگاه بایرن به تازگی در ملاقاتی که با لوپتگی در مادرید داشته است پیشنهاد همکاری با او را مطرح کرده است.

تیاگو آلکانتارا، ستاره بایرن مونیخ که در تیم ملی اسپانیا و تیم زیر 21 سال بایرن مونیخ شاگرد لوپتگی بوده است از معدود افرادی است که از جلسه صالح حمیدزیچ و این مربی اسپانیایی مطلع شده است.

در روزهای آتی بین اولی هوینس، رئیس بایرن مونیخ و کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی این باشگاه برای ادامه همکاری با کواچ اختلاف پیش آمده و در حالیکه هوینس خواستار ادامه حضور این مربی کروات است امانظر رومنیگه این است که گزینه دیگری جانشین او شود.


بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد+ عکس

تاج: هزینه سرمربی به یورو پرداخت می‌شود / نفر اول تیم ملی تا ۳ روز آینده به ایران می‌آید

پرداخت قسط اول مطالبات کی روش تکذیب شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار