عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر می‌خواهیم تیم ملی را درست کنیم نباید پرسپولیس را خراب کنیم و به همین دلیل با برانکو مذاکره نکردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی  درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: در این ۲ ماه اخیر عمده بحث ما صرف انتخاب گزینه ای شد که در حد شرایط کشورمان باشد. از نظر من خوب بودن یک مربی به رزومه مربی، اینکه کجا بوده و چه نتایجی گرفته است باز می گردد. ۲ مربی را به عنوان گزینه های نهایی انتخاب کرده ایم که هر جا بوده اند نتایج خوبی گرفته اند و می توانیم امیدوار باشیم این نتایج را در ایران هم کسب کنند. این مربیان آزاد هستند.

انتخاب سرمربی تیم ملی تا پایان اردیبهشت قطعی می شود

او درباره شرط اصلی فدراسیون برای سرمربی تیم ملی گفت: مسئولیت این امر با مهدی تاج بوده اما درباره تیم ملی باید حساسیت وجود داشته باشد که من فکر می کنم به صورت قطعی این حساسیت وجود داشته است. هر گزینه ای قطعی شود، رضایت فوتبالدوستان را فراهم می کنند. فکر می کنم در نهایت سرمربی تیم ملی تا پایان اردیبهشت قطعی شود.

اسلامیان: اگر می خواهیم تیم ملی را درست کنیم نباید پرسپولیس را خراب کنیم/ قیمت مربی خارجی خوب مقابل سوء استفاده هایی که در کشور می شود پول خرد هم نیست

کلینزمن و مورینیو جزء گزینه هایمان نبودند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه با توجه به اظهارات مازیار ناظمی (مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان) آیا این ۲ مربی یورگن کلینزمن و ژوژه مورینیو هستند یا خیر، گفت: مازیار ناظمی عزیز ما است که چنین مطلبی را نوشته است اما این ۲ گزینه اصلا مطرح نبودند.

اگر می خواهیم تیم ملی را درست کنیم نباید پرسپولیس را خراب کنیم

اسلامیان درباره اینکه شنیده می شود فدراسیون فوتبال با گزینه ها صحبت می کند اما در نهایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی می شود، تصریح کرد: برانکو سرمربی پرسپولیس است و اگر می خواهیم جایی را درست کنیم نباید جای دیگری را خراب کنیم. باید فعالیت او در پرسپولیس تداوم یابد و ما تاکنون با او صحبت و بحثی نداشته ایم.

اسلامیان: اگر می خواهیم تیم ملی را درست کنیم نباید پرسپولیس را خراب کنیم/ قیمت مربی خارجی خوب مقابل سوء استفاده هایی که در کشور می شود پول خرد هم نیست

قیمت مربی خوب خارجی مشخص است

او درباره قیمت بالای مربیان خوب خارجی گفت: قیمت مربیان خوب مشخص است اما تیم ملی جایی است که باید در آن سرمایه گذاری کنیم. با صعود به تیم ملی کل ملت ایران خوشحال می شود و به همین دلیل قیمت سرمربیان خوب خارجی مقابل برخی اتفاق ها، پول خرد هم نیست.

اسلامیان درباره مبلغ آخرین قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: ۹۰۰ هزار دلار مبلغ قرارداد ۶ ماهه کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا بود.

پول کی روش در 2 قسط پرداخت می شود

نایب رئیس اول سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه بحث شکایت کی روش از فدراسیون فوتبال نگرانی هایی را برای فدراسیون نسبت به مذاکره با مربیان خارجی به وجود آورده است، اظهار داشت: تحریم ها مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است اما فدراسیون مبلغ قرارداد هفت سال ابتدایی حضور کی روش را پرداخت کرده است. مشکل مان پرداخت مبلغ قرارداد او برای جام ملت های آسیا است که فکر می کنم تا ۲، ۳ روز دیگر پولی به حساب کی روش واریز شود. با توجه به محدودیت هایی هم که وجود دارد طی یک ماه آتی مبلغ هم باقی مانده هم پرداخت می شود.

اسلامیان: اگر می خواهیم تیم ملی را درست کنیم نباید پرسپولیس را خراب کنیم/ قیمت مربی خارجی خوب مقابل سوء استفاده هایی که در کشور می شود پول خرد هم نیست

دولت باید بنگاه های اقتصادی را به عنوان حامی مالی فوتبال استان ها انتخاب کند

اسلامیان درباره اینکه آیا بحث حذف کردن بازیکنان و مربیان خارجی از فوتبال ایران با توجه به مشکلات اقتصادی کشور جدی است یا خیر، گفت: فوتبال ایران ضعیف و فقیر نیست بلکه باید دولت هر یک از بنگاه های بزرگ اقتصادی را به عنوان حامی مالی فوتبال یک استان کشور انتخاب کند. سرمایه گذاری ۳۰، ۴۰ میلیاردی برای بنگاه اقتصادی که می تواند فوتبال یک استان را به حرکت درآورد، برابر درآمد این بنگاه ها چیزی نیست. با خصوصی سازی در فوتبال با مشکلاتی مانند بی ثابتی مدیریتی، بهره وری پایین و خیلی مشکلات دیگر مواجه نمی شویم. دولت باید این معضل را حل کند. یا باید راهی که می گوییم بپذیرد یا راهی را به کار بگیرد که فوتبال ایران از این بلاتکلیفی دربیاید.


بیشتر بخوانید:

تاج در اروپا با گزینه سرمربیگری تیم ملی مذاکره می‌کند

تاج: برای انتخاب سرمربی خارجی موانعی داریم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار