مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به متقاضیان قوانین دست و پا گیر دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات در دومین کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران که امروز (چهارشنبه هجدهم اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۰ پروانه تنها در حوزه صنایع غذایی شهرستان شمیرانات صادر شده است.

وی افزود: همچنین در سال گذشته در مجموع ۶۰۰  نفر در شهرستان شمیرانات مشغول بکار شدند و در حال حاضر نیز از میزان تعهد تکلیف شده در شمیرانات جلوتر هستیم.

همچنین در ادامه این کارگروه ثریا شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران اظهار کرد:  عمدتا بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات و اعتبارات مشکلاتی را در زمینه ضمانت برای متقاضیان تسهیلات ایجاد می‌کنند و به عنوان نمونه زنان سرپرست خانواری که برای دریافت تسهیلات ۳ میلیون تومانی به بانک‌ها معرفی می‌شوند، بانک‌ها شرایط سختی را برای پرداخت در نظر می‌گیرند.


بیشتر بخوانید: اختصاص ۱۲۴ میلبارد تومان اعتبار به نهاد‌های حمایتی برای اشتغال


همچنین هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه جلسه گفت: بسیاری از مشکلاتی که در زمینه دریافت اعتبارات در استان تهران شاهد هستیم را در سایر استان‌ها مشاهده نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: باید یک وحدت رویه‌ای برای پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها اجرایی و عملیاتی شود و مقررات دست و پاگیر که عمدتا باعث عدم جذب اعتبارات می‌شوند نیز حذف شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار