مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت:در پی وقوع آتش سوزی داروخانه‌ای در کاشمر، بیش از پنج میلیارد ریال خسارت به این مکان وارد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خسارت بیش از ۵ میلیارد ریالی آتش سوزی یک داروخانه در کاشمرامیر نژادرحیم مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: این حادثه حوالی آتش سوزی داروخانه‌ای در کاشمر، بیش از ۵ میلیارد ریال خسارت به بار آورد عصر دیروز روی داد و بلافاصله تیم‌های اطفاء حریق از ایستگاه مرکزی عازم محل حادثه شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به خطرات انتشار مواد سمی حاصل از سوختن دارو‌ها و مواد شیمیایی داروخانه، دو تیم اطفاء حریق با دو دستگاه خودرو به همراه وسایل تنفسی بلافاصله در محل حضور یافتند و عملیات را آغاز کردند.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: آتش نشانان با توجه به بسته بودن در ورودی داروخانه مجبور به بازگشایی به وسیله دستگاه‌های هیدرولیک شدند و بعد از ورود کار اطفاء حریق و لکه گیری انجام شد.

نژادرحیم افزود: اتصال در سیم کشی برق موجب بروز این حادثه و گسترش آتش به سایر نقاط داروخانه شده است.

وی با بیان این که در مجموع ۹۰ درصد خسارت به داروخانه وارد شد، ادامه داد: برآورد ریالی خسارت ناشی از این حادثه افزون بر پنج میلیارد ریال است.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

آتش سوزی مهیب  داروخانه ای در کاشمر

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.